یکشنبه, ۲ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Sun, 22 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز
3 هفته پیش
روابط عمومی فعال؛ گذر از الگوهای انفعالی!
چند وقتی هست که مشتریان دیگر تمایلی به ارتباط با برندهای ساکت و بی حرکت ندارند. برندهایی که تنها در گوشه ای نشسته اند و منتظرند تا مشتری ها سراغ شان بیایند، در دنیای پرتلاطم امروزی کم کم از ذهن ها محو می شوند. مشتریان عصر دیجیتال به دنبال برندهایی هستند که نه تنها محصولات و خدماتی قابل اعتماد ارائه می دهند، بلکه همیشه...
3 هفته پیش
کاربردهای رویدادهای مجازی در روابط عمومی
روابط عمومی (PR) یکی از ستون های اساسی هر کسب و کاری است که می خواهد تصویری قوی و مثبت از خود به نمایش بگذارد. شاید اولین برخورد مشتریان با برند شما از قاب بازاریابی باشد، اما این روابط عمومی است که چنین رابطه ای را پایدار خواهد ساخت. در گذشته حوزه روابط عمومی بیشتر براساس تعاملات رو در رو، جلسات حضوری و استفاده از رسا...
1 ماه پیش
استراتژی روابط عمومی برای همکاری با اینفلوئنسرها
در دنیای دیجیتال امروز، دیگر فقط برندها و مدیران آنها نیستند که ذهنیت و تصمیمات مشتریان را شکل می دهند. در عوض اینفلوئنسرها به یکی از نیروهای اصلی در جلب توجه و هدایت تصمیم گیری های خریداران تبدیل شده اند. این افراد با تولید محتوای اصیل و ارتباط نزدیک با دنبال کنندگان خود تاثیر بیشتری نسبت به تبلیغات رسمی برندها برجای...
2 ماه پیش
بررسی اشتباهات رایج در حوزه روابط عمومی
چرا کمپین های روابط عمومی شکست می خورند؟
روابط عمومی (Public Relations) به عنوان یکی از ارکان کلیدی هر کسب وکار نقشی محوری در ساختن و حفظ تصویر برند در ذهن مخاطبان دارد. روابط عمومی با ایجاد تعاملات مثبت و برنامه ریزی شده با رسانه ها، مشتریان و جامعه، می تواند به تقویت اعتبار برند کمک کند و در نهایت منجر به بهبود عملکرد کسب وکار شود. کمپین های موفق روابط عموم...
2 ماه پیش
از دنیای کلاسیک به عصر دیجیتال
روابط عمومی دیجیتال؛ نیاز امروز کسب و کارها
در زندگی های مدرن امروزی شبکه های اجتماعی به یکی از اساسی ترین ابزارهای ارتباطی برای مردم تبدیل شده اند. به طوری که خیلی از مردم به جای تعاملات سنتی به سراغ استفاده از انواع شبکه های اجتماعی رفته اند. شاید شما هم تجربه کرده باشید خیلی از دوستان تان بیشتر از دنیای واقعی در شبکه های اجتماعی در دسترس هستند. علاوه بر این،...
4 ماه پیش
مهارت های مدیران روابط عمومی موفق
مدیران موفق معمولا عادت های خاصی دارند. نه اینکه آنها از مریخ آمده باشند، بلکه به خاطر مهارت های متفاوت شان در عمل نوع خاصی از عادت و رفتارها را بروز می دهند. شاید همین نکته برای شناسایی مدیران موفق و همکاری با آنها ایده آل به نظر برسد. البته در این میان یک راهکار هوشمندانه تر تلاش برای یادگیری مهارت های موردنظر و تبدی...
6 ماه پیش
تغییرات حوزه روابط عمومی در 2 دهه اخیر
روابط عمومی یکی از حوزه های پرطرفدار در دنیای کسب و کار محسوب می شود؛ چراکه در اختیار داشتن یک تیم روابط عمومی قوی نه تنها ارتباط میان برند با مشتریان را سر و سامان می دهد، بلکه خیلی از هزینه های تبلیغاتی بی مورد را نیز قطع خواهد کرد. به همین خاطر در طول سال های اخیر این حوزه تغییر و تحولات بسیار زیادی را تجربه کرده اس...
6 ماه پیش
راهنمای روزنامه فرصت امروز برای ارزیابی عملکرد تیم روابط عمومی
روابط عمومی زیر ذره بین: روش هایی برای ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد یک تیم در دنیای کسب و کار معمولا حرف و حدیث های بسیار زیادی به همراه دارد. خب کمتر کسی به عنوان عضو یک تیم کاری دوست دارد مورد بازخواست دیگران قرار گیرد. فرقی هم ندارد طرف مقابل یکی از مشتریان باشد یا مدیرعامل شرکت؛ در هر صورت کسی علاقه ای به دردسر نخواهد داشت! بی شک مدیران برای ارزیابی وضعیت شرکت چاره...
10 ماه پیش
آشنایی با روشی تازه برای محاسبه بازگشت سرمایه در بازاریابی
ارزش رسانه ای چیست؟ همراه با بررسی مزایای آن
 آیا تا حالا با خودتان فکر کرده اید تیم های بازاریابی و روابط عمومی در دنیای شلوغ کسب و کار دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ بی شک روی کاغذ همه تیم های بازاریابی عملکرد بی نهایت خوبی در راستای تحقق اهداف برند دارند. از سوی دیگر روابط عمومی در قالب یک تیم سازمان یافته نیز برای عملکرد بهینه کسب و کارها ضروری است. درست ب...
1 سال پیش
مهارت های مدیریت روابط عمومی برند
روابط عمومی نه تنها تکلیف یک برند با مشتریان را روشن می کند، بلکه چشم انداز همکاری با برندهای دیگر را نیز ترسیم خواهد کرد. به همین خاطر استفاده از افراد کارکشته در قالب تیم روابط عمومی نیاز هر کسب و کاری محسوب می شود. البته به شرط اینکه بودجه مناسبی در دست تان باشد.  یکی از مشکلات همیشگی کارآفرینان در ابتدای مسیر...
1 سال پیش
نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
فعالیت در دنیای کسب و کار همیشه همراه با خبرهای خوش یا موفقیت های افسانه ای نیست. وقتی پای تان را در حوزه کارآفرینی می گذارید، باید انتظار روزهای سخت را هم داشته باشید. یکی از این روزهای سخت مربوط به زمانی است که بحران گریبان سازمان تان را می گیرد. فرقی ندارد بحرانی که با آن رو به رو هستید، مربوط به چه حوزه ای باشد، د...
1 سال پیش
موفق ترین کمپین های روابط عمومی؛ درس هایی طلایی!
وقتی صحبت از جلب نظر مشتریان می شود، اغلب کسب و کارها فورا سراغ بازاریابی می روند. انگار که هیچ راهکار دیگری برای تعامل و درک متقابل از مشتریان در دنیا وجود ندارد. قبول دارم بازاریابی ابزار بی نهایت قدرتمندی است که اگر درست استفاده شود، تاثیرات بی نظیری خواهد داشت. با این حال دلیل نمی شود شما همه تخم مرغ های تان را در...
1 سال پیش
روابط عمومی و نقش کلیدی اش در کسب و کارهای دیجیتال
روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری است که مرز میان شکست و موفقیت آن را ترسیم می کند. این بخش به برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و ایجاد تصویر مثبت از برند کمک می‎ کند. البته در دنیای دیجیتالی امروز که با هوش مصنوعی احاطه شده، اهمیت روابط عمومی نه تنها کمتر نشده، بلکه یک عالمه افزایش هم یافته است. ...
1 سال پیش
اشتباهات رایج در عرصه روابط عمومی
روابط عمومی یکی از مهمترین بخش های هر سازمان است که وظیفه ارتباط با رسانه ها و افکار عمومی را برعهده دارد. معمولا وظیفه ارتباط جانبی با مخاطب هدف، حفظ مشتریان و توضیحات دقیق درباره استراتژی های برند برعهده آن بخش قرار دارد. اگر شما هم تا حالا بیانیه های مختلف برندها را مرور کرده باشید، خیلی خوب با شرح وظایف این تیم ها...
1 سال پیش
ترکیب بازاریابی و روابط عمومی: دستورالعملی برای کارآفرینان
یکی از افسانه هایی که در دنیای کسب و کار طرفدارهای زیادی دارد، جدایی میان بخش های مختلف است. انگار که هر بخشی باید سرش به کار خودش باشد و اصلا نگاهی هم به دپارتمان های دیگر نیندازد. چنین روشی معمولا به جدایی روزافزون بخش های مختلف یک شرکت منجر می شود. دست آخر هم ترکیب فعالیت دپارتمان های مختلف دقیقا مثل آشی بی مزه می ش...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+تبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانبانک مشاغل شیراز پی جولوازم یدکی تویوتاگوشی سامسونگ a73سایبان خودروبلیط دبیبلیط اتوبوستور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمدستبند سیاراتخرید هودینرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyبلیط هواپیماگیفت کارت استیم اوکراینهتل عباسی اصفهانمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیموسسه حقوقیچوب پلاستقیمت جکوزی خانگی ارزانضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیقیمت تترخرید ممبر تلگراممشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرهتل تهرانتخت خواب دو نفرهقیمت سرور اچ پیکابینت و کمد دیواری اقساطیبلیط قطار ارزانتماشای سریال زخم کاری 4تور سوئیستخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت بلوک سیمانیگوشی ایفونبلیط هواپیما خارجیقیمت کمد دیواریتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه